συστημα
επιτυχιασ
ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟ « Α Ρ Ι Σ Τ Ο Ν » ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ
ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
♦ Άριστη επιστημονική κατάρτιση , εξειδίκευση και εμπειρία των καθηγητών.
♦ Άριστη μεταδοτικότητα των γνώσεών μας στους μαθητές μας , για να κατανοούν και να αφομοιώνουν πραγματικά όλα όσα μαθαίνουν.
♦ Φιλική διάθεση των καθηγητών ώστε το μάθημα να είναι ευχάριστο και αποδοτικό.
ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΑ
♦ Δεν καλλιεργούμε ψευδή εικόνα στο μαθητή και την οικογένεια του για την ένταση της απαιτούμενης προσπάθειας.
♦ Αναλυτική ενημέρωση των γονέων για την επίδοση του παιδιού τους , σε τρείς προγραμματισμένες αλλά και σε έκτακτες κατά περίπτωση συναντήσεις.
ΤΡΟΠΟΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
♦ Στο ΆΡΙΣΤΟΝ δουλεύουμε με ολιγομελείς και ομοιογενείς ομάδες 4 – 6 μαθητών , group 2 ατόμων αλλά και με ιδιαίτερα μαθήματα .
♦ Τest ολιγόλεπτα μέσα στην τάξη και τρίωρα προγραμματισμένα διαγωνίσματα σε καθορισμένες περιόδους όπως επίσης και στις διακοπές των Χριστουγέννων και του Πάσχα με υποχρεωτική συμμετοχή των μαθητών , ώστε να ελέγχεται περιοδικά η επίδοσή τους .
♦ Στον πίνακα ο καθηγητής προχωρεί στην εκπαιδευτική διαδικασία και παράλληλα στο θρανίο με αμεσότητα επικοινωνίας διασφαλίζει την επαφή με τους μαθητές του.
♦ Εκτός από την προφορική παρουσίαση και τις σημειώσεις του μαθητή , διανέμουμε τα ΒΙΒΛΙΑ μας ,τα οποία ειναι γραμμένα από τον εκάστοτε διδάσκοντα καθηγητή, ώστε να κατανοείται σε βάθος το γνωστικό αντικείμενο ,σε γλώσσα άμεση και κατανοητή.
♦ Έγκαιρη, πλήρης ολοκλήρωση της ύλης (περί τα μέσα Φεβρουαρίου για τη Γ! Λυκείου) και αποτελεσματικό χρονοδιάγραμμα των επαναλήψεων.
ΠΝΕΥΜΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ
♦ Ο μαθητής ανήκει σ’ ένα χώρο όπου τον αντιμετωπίζουν ως σημαντικό.
♦ Οι καθηγητές με τους μαθητές τους έχουν κοινούς στόχους, επιδιώκοντας το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Ο ρόλος του καθενός είναι ξεκάθαρος και διακριτός!
♦ Καλλιεργούμε την επαφή με το παιδί και το όραμα της επιτυχίας του στις εξετάσεις.
♦ Η επαφή του καθηγητή με τους μαθητές του είναι άμεση και υπάρχει ελεύθερη επικοινωνία τόσο μεταξύ καθηγητή – μαθητή ,όσο και μεταξύ των μαθητών.
«Τα παιδιά πρέπει να τα μάθουμε πως να σκέφτονται
και όχι τι να σκέφτονται ».
Margaret Mead